יום ראשון, 5 בינואר 2014

"דרך כוכב" או במילים אחרות אני במוזיאון!!! 4.1.14

אי שם בשנת 2009 הבנתי שהמכינה ללמודי ביולוגיה זה פשוט לא בשבילי (כמה מולים? מה?). עזבתי בחיוך את אוניברסיטת תל אביב, חזרתי למלצר בקפה קפה פרדס-חנה (קפה קפה? נסגר מזמן..) ואמא שלי יצאה בקמפיין אומנותי וגררה אותי איתה לכל גלריה ומוזיאון אפשרי בישראל כפי שנהגה לעשות תמיד בחו"ל.
אפילו יאיר התרשם לחמש שניות

במוזיאון הרצליה הציגה התערוכה "בעקבות הזמן", תערוכה שעסקה בזיכרון ושיכחה. באותו יום החלטתי שמוזיאון זה ברשימת האהובים עלי (צמוד צמוד עם מוזיאון על התפר וגלריה דביר). אחרי יום בהרצליה ויום בתל אביב שבו גיליתי מי זה פאבל וולברג נפל דבר, אני הולכת ללמוד צילום!

מיונים למדרשה בבית ברל, מיונים לאקדמיה של ויצו, אנ דן דינו, החבר ילמד בטכניון והופ אני בחיפה.

ענתי באה לבקר
ואתמול ארבע שנים אחרי ההחלטה לעבור צד, לצאת מהארון הריאלי אל ההומני, סיימתי תואר ראשון (באוגוסט 2013) ואני חלק מתערוכה קבוצתית במוזיאון הרצליה לאומנות עכשווית.
התערוכה "דרך כוכב" תציג בין ה4.1.14-21.4.14 ואין מאושרת ממני.

מכיוון שאתמול הייתי עסוקה בלהתרגש, אני אחזור למוזיאון ואכתוב רשמים על התערוכה כולה.

נתראה בפוסט הבא
רוני

תגובה 1: