יום שבת, 9 בנובמבר 2013

נוצה ועופרת - תערוכות בחיפה

יום חמישי. 9:30 בול. הגענו, סבתא אמא וילד למרכז האקדמי ויצו בחיפה. יום העיון בנושא התערוכה נוצה ועופרת מתחיל, ואני מניקה במשרדי המחלקה לצילום. 
צילום: הרצי שפירא
חצי שעה אח"כ ואנחנו נכנסים ליום העיון בו נכחו הסופר/משורר רוני סומק, פרופ׳ מיכה קירשנר,פרופ׳ דוד אלכסנדר, פרופ׳ דוד זינדר ודוקטור אורית שחם גובר. בחדר שיחה על חברה, אמנות, שירה וצילום. כל אחד מהדוברים דיבר בערך רבע שעה והיה מעניין מאוד. בקומת הכניסה מוצגת התערוכה שבה השתתפתי מתוקף היותי סטודנטית בקורס שנה קודם לכן (העבודה שלי, לחצו כאן). לא יכולה להמליץ כי אני משוחדת אבל יש מבחר של פורמטים וכל סטודנט/ית בחר לתקשר עם שיריו של רוני סומק איך שבא לו/לה. ( עבודות מוצגות לחץ .

 בקומה השניה בגלריה ע"ש מורל דרפלר (קומת הצילום), נפתחה תערוכה חדשה "Message in a bottle, yeah" , צילומים שנעשו ברשת החברתית "אינסטגראם".

בנתיים, במוזיאון חיפה לאומנות, מן-המוכן, מאה שנה לרדי-מייד. 37 אמנים, ושלוש אוצרות שחולמות דושן. מתאים לאוהבי אומנות מודרנית עכשווית.

בנוסף, באגף האומנות הצעיר יותר, "האגף" גלריה לאמנות עברו למשכנם החדש. לא הצלחתי להבין מהפירסומים אם כבר מוצגת שם תערוכה, כדאי לבדוק. בלי קשר ממליצה לעשות סיבוב בעיר התחתית ובנמל המתחדש (סיכוי גבוה שלא ביקרתם שם מעולם).


בוואדי ניסנס פלאפל אלוהי של הזקנים בנג׳לה, מיד ברחוב מעל סנדוויץ ברכה מחכה לנחם כל אורח, לא רחוק משם חומוס באבו-מארון ועוד אוכל טוב ועוד ועוד.

אז בואו לחיפה! (לא ביום ראשון)

שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה